Çağrı merkezleri genelde, Sipariş Yönetimi, Satış ve
Pazarlama, Bilgi Hizmetleri, Müşteri Hizmetleri, Şikayet Yönetimi, Destek
Hizmetleri, Tele Satış Hizmetleri gibi birçok amaçla kurulurlar. Aynı zamanda,
Çağrı Merkezleri, inbound veya outbound çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek
için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar.
Çağrı merkezleri
şirketlere çeşitli faydalar sağlayabilirler. Telefon bazlı hizmet ve desteği
bir konumda toplayarak, şirketler, arama yoğunluğuna göre eleman sayısını
kolayca ayarlayabilirler. Çağrı merkezleri neredeyse her yerde olabilirler, bu
da şirketlere zaman dilimlerinden yararlanma ve çalışanlarını daha uygun
bütçeye çalıştırma olanağı sağlar. Bunun yanında, Çağrı merkezleri, şirketlerin
teknoloji ihtiyaçlarını bir konumda toplayarak, bu teknoloji ürünlerinin birçok
küçük ofis yerine tek bir yerde toplanmasına olanak verir. Bu sayede bakım,
güncellemeler ve eğitim daha kolay ve sorunsuz ilerleyebilmektedir.
Rakiplerinizin önüne geçmeniz için ve işletmenizin piyasada
öncü firma olabilmesi için, çağrı merkezi olmazsa olmanızdır. Bunun farkında
olan ve Çağrı Merkezi Çözümleri ile ilgili A’dan Z’ye bütün konularda en ileri
teknoloji ile hizmet veren Cosmoscell, en uygun fiyatlı ve en kaliteli hizmeti
birleştirerek sektörde sizlere sunmaktadır.
Müşteriyle ilk temastan satış sonrası teknik destek
hizmetlerine kadar her aşamada, müşteriden gelen telefonların profesyonelce
işlem görmesi gerekir. Telefon sisteminizin veya Müşteri Hizmetleri Çağrı
Merkezinizin performansı, firmanızın başarısını doğrudan etkiler.
Agent İstatistikleri
• Çağrı sayısı
• Dakikadaki çağrı sayısı
• Çağrıların yüzdesi
• Konuşma zamanı
• Boştaki zaman (Idle)
• Kapanan çağrı sayısı
Çağrı merkezi hizmeti
şirketleri birçok fayda sağlar. Bunların bazılarını aşağıdaki şekilde
sıralayabiliriz :
• Müşterinin tek bir merkezden hizmet alabilmesi
• Şirket genel operasyon giderlerini azaltması
• Şirketlerin ana faaliyet alanlarına yoğunlaşmasını
sağlaması
• Maliyetlerin önceden hesaplanabilmesi
• İlerleyen iş süreçlerinde maliyet azalmaları
• 7/24 müşteri taleplerinin alındığı bir merkezin olması
• Müşteri talep, şikayet veya bilgilerinin kolay ve basit
bir şekilde değerlendirilmesi ve şirketlerin izyonları doğrultusunda
analizlerin yapılabilmesi
• Satış ve pazarlama faaliyetlerine büyük destek sağlaması
• Müşteriyi tanıma, bilgilerinin güncelleme yapılması ile,
müşteri sadakatinin artırılması
• Şirketin diğer operasyonel faaliyetleri için kendilerine
zaman ayırabilmeleri
• Yapılan analiz ve ortaya çıkan raporlar doğrultusunda daha
etkin kaynak planlamasının yapılabilmesi
• Hizmetin profesyonel bir ekip sayesinde verilmesinden
dolayı müşterilerde artan memnuniyet duygusu
• Toplanan verilerin tek bir kaynakta depolanması ve
ilerleyen zamanlarda ürün ve hizmet gelişimine faydaları.